Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-07-2025 om 16:46
Hi,
Mijn zoon is sinds kort begonnen met voetbal. Hij traint meerdere keren per week, maar elke keer is het weer een gedoe om zijn sokken aan te krijgen – vooral met die scheenbeschermers. Het kost ons vaak meer dan 10 minuten en dat is best frustrerend. Zijn er andere voetbalouders die dit herkennen? Of misschien tips voor handige sokken of oplossingen die het makkelijker maken?
Het zou geweldig zijn als hij het in de toekomst zelf kan doen. Ik hoor het graag! 😃
07-07-2025 om 09:55
bij ons zijn de wedstrijdsokken zwart zonder opdruk dus ook weleens eigen sokken aan, en bij de trainingen ook eigen sokken.
07-07-2025 om 17:04
Ik knip altijd de voeten van de kousen af en koop de grootste maat die gemakkelijk om de scheenbeschermer past. Dan doe ik eerst makkelijke sportsokken aan, en dan de scheenbeschermers met de afgeknipte kousen er overheen, als een soort hoes. Je ziet er niks van en het scheelt heel veel ergernis