Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Tiener op z’n kamer

Kaassoufflee schreef op 05-05-2025 om 17:03:

[..]

Dank je. Ik zit er intussen wel doorheen hoor. Blij dat er morgen weer ‘normaal’ ritme is.

Wat slordig eigenlijk van school. Ze zouden alle docenten van je kind even op de hoogte moeten stellen van zijn tempo-pas. Of ze zouden bij ieder proefwerk even in het algemeen kunnen vragen wie er zo’n tempo-pas heeft, zodat degenen die er eentje hebben eraan worden herinnerd? Om het helemaal bij je kind neer te leggen zou natuurlijk ideaal zijn, maar dat is natuurlijk net het punt met ASS…

Pfff ja, dat merk ik op zoveel vlakken, dat beide kinderen nog zoveel reminders en stokken achter de deur nodig hebben.

Ben je een beetje bijgekomen van weer een normale week?

Hebben jullie een fijne/leuke moederdag gehad? Hier ontbijt op bed. En van de jongste het laatste knutsel. Ze hebben me al duidelijk gemaakt dat ik nu niks meer krijg 🙃

Mvtj schreef op 12-05-2025 om 16:26:

[..]

Pfff ja, dat merk ik op zoveel vlakken, dat beide kinderen nog zoveel reminders en stokken achter de deur nodig hebben.

Ben je een beetje bijgekomen van weer een normale week?

Hebben jullie een fijne/leuke moederdag gehad? Hier ontbijt op bed. En van de jongste het laatste knutsel. Ze hebben me al duidelijk gemaakt dat ik nu niks meer krijg 🙃

Herkenbaar van die stokken achter de deur. Ook al hebben we hier ambulante begeleiding, er komt nog veel op me neer. En ik moet ook dingen loslaten. Dat lukt redelijk goed.

Het is nu wachten op de leerlingbegeleider totdat die de info heeft over het PWS. Zij weet inmiddels van ambulante begeleider dat zoon per stap begeleiding en datum nodig heeft. Ik ben benieuwd, van ambulant hoorde ik dat zoon inmiddels een onderwerp heeft, maar mij heeft hij niets gezegd.

Moederdag is stil aan ons voorbijgegaan: ze waren bij vader en hebben daar de verjaardag van broertje gevierd. Ze kwamen ‘s avonds terug. Ik had ook nergens op gerekend. Dit was voor het eerst dat niemand het erover heeft gehad. Hoewel, mijn man wel even. Maar ik ben niet zijn moeder natuurlijk. Hij en ik hebben ons zelf wel een weekend met verwenmomenten gegeven, dus ik kom niets tekort ❤️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.