Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Leerkracht stiekeme relatie met getrouwde ouder

AnnaPollewop schreef op 06-06-2025 om 22:43:

[..]

Bedankt voor de neerbuigende reactie.

Dat ik het niet met je eens ben, wil niet zeggen dat ik stom ben. Ik denk er gewoon wat anders over.

Ik vind het al bij al gewoon niet erg briljant van pa en juf, maar niet meer dan dat. Nou, ook wat sneu. Dat wel.

Stom heb ik helemaal niet  gezegd. Maar egocentrisch vind ik die houding  van "zolang ze maar met d'r tengels van mijn man afblijft, en het mijn kind niet raakt,  boeit het me verder niet" wel. Er zitten meer kinderen in  zo'n  klas. De zorg die  een leerkracht voor haar leerlingen heeft gaat verder dan alleen ze de tafels bijbrengen.

Snap uberhaubt niet dat zo'n juf daar tijd voor heeft

Pippeltje schreef op 07-06-2025 om 07:45:

Snap uberhaubt niet dat zo'n juf daar tijd voor heeft

Wat ik me blijf afvragen is hoe die vader in de niet-openbare ruimtes van de school komt. TO, verlos me uit mijn lijden!

letterkoekje schreef op 07-06-2025 om 08:12:

[..]

Wat ik me blijf afvragen is hoe die vader in de niet-openbare ruimtes van de school komt. TO, verlos me uit mijn lijden!

Ik stel me voor als hulpouder. Bijv helpen met een muziekuitvoering/toneel oid (gezien het om de muziekjuf gaat). 

Bijvoorbeeld: Thuis ging het niet zo lekker; ze hadden relatietherapie, de woonsituatie gaf spanningen. Man en juf konden zo fijn praten. En zij leek zo veel zorgelozer dan zijn eigen volwassen leven. Ze had ook andere ideeen over relaties die hem wel aanspraken. Én hij hoefde de aandacht niet te delen met de zogende dreumes. Ze gaf hem gelijk dat zijn vrouw veel te gevoelig is. Hij voelt zich begrepen en zijn ego wordt gestreeld. Dan moeten ze attributen uit de kelder halen en op een gestolen moment vindt de eerste aanraking plaats; een aai, een knuffel een zoen. Dat smaakt naar meer. Ze spreken af na school. En zo begint een stiekeme affaire. 

Ik waag te betwijfelen dat hier sprake was van stelselmatige neukpartijen in de kelder. Ik denk dat school wel zou ingrijpen als deze juf onder werktijd een afwerkkamer in de kelder er op na houdt. Daar betalen ze haar immers niet voor.  

een kelder van plezier 

ik zie mogelijkheden 😜

Meesje schreef op 07-06-2025 om 09:28:

[..]

Ik stel me voor als hulpouder. Bijv helpen met een muziekuitvoering/toneel oid (gezien het om de muziekjuf gaat).

Bijvoorbeeld: Thuis ging het niet zo lekker; ze hadden relatietherapie, de woonsituatie gaf spanningen. Man en juf konden zo fijn praten. En zij leek zo veel zorgelozer dan zijn eigen volwassen leven. Ze had ook andere ideeen over relaties die hem wel aanspraken. Én hij hoefde de aandacht niet te delen met de zogende dreumes. Ze gaf hem gelijk dat zijn vrouw veel te gevoelig is. Hij voelt zich begrepen en zijn ego wordt gestreeld. Dan moeten ze attributen uit de kelder halen en op een gestolen moment vindt de eerste aanraking plaats; een aai, een knuffel een zoen. Dat smaakt naar meer. Ze spreken af na school. En zo begint een stiekeme affaire.

Ik waag te betwijfelen dat hier sprake was van stelselmatige neukpartijen in de kelder. Ik denk dat school wel zou ingrijpen als deze juf onder werktijd een afwerkkamer in de kelder er op na houdt. Daar betalen ze haar immers niet voor.

Nu ik het zo lees: de arme, onbegrepen ziel.. 

Anders scenario: pa kwam de kinderen ophalen en zag de juf - lekker wijf, wel! Ze flirten wat en van het één komt het ander. De seks is goed, dus ze doen het ook nog een paar keer thuis. Toen kwam vrouwlief erachter en was het uit met de pret. 

We weten het niet. 

DeOnbekende schreef op 07-06-2025 om 12:44:

[..]

Nu ik het zo lees: de arme, onbegrepen ziel..

Anders scenario: pa kwam de kinderen ophalen en zag de juf - lekker wijf, wel! Ze flirten wat en van het één komt het ander. De seks is goed, dus ze doen het ook nog een paar keer thuis. Toen kwam vrouwlief erachter en was het uit met de pret.

We weten het niet.

precies. We weten het niet. Jouw scenario kan ook, bij de kinderen ophalen nog effe de kelder induiken, maar dat lijkt me zo onhandig met die kinderen erbij.

Ik bedoel overigens niet dat ik goedkeur wat die man deed hè. Maar een scenario hoe zoiets kan lopen. En hoe de minnaars zoiets voor zichzelf en elkaar uitleggen en goedpraten. 

Maar mijn reactie was ook een reactie op mensen die zich afvragen hoe die man in de kelder van school terecht komt. Sja, wrs als hulpouder, op een feestmiddag/avond dat soort dingen. Hij xal heus niet zelf in de kelder zijn gaan zitten wachten tot er een lekkere juf langs kwam.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.