Echtscheiding en erna Echtscheiding en erna

Echtscheiding en erna

Ik mag de pubers van mijn vriend niet ontmoeten

Me2025

Me2025

12-06-2025 om 13:39 Topicstarter

Sorry voor mn onduidelijkheid. Ik bedoel dat de ex erbij was toen hij de kinderen vertelde dat hij verliefd was op een ander. Zij wist dat zelf al redelijk snel na hun breuk.

Er is contact tussen ons ontstaan, dat is weer gestopt en uiteindelijk is hij wel bij haar weggegaan. 

Me2025

Me2025

12-06-2025 om 13:40 Topicstarter

Een wederkerige relatie is in mijn ogen een relatie waarin je beide er volledig mag zijn. Dus niet alleen hij in mijn leven, maar ik ook in zijn  leven.

Dat hij terughoudend is met zijn kinderen snap ik nog wel, maar zijn ouders?
Na 2 jaar zou ik toch op zijn minst verwachten dat je eens samen koffie hebt gedronken. Zijn zijn ouders misschien boos op jou vanwege het overspel en ben je daarom niet welkom? Hoe lang denkt hij dat je nog moet wachten? 

Me2025

Me2025

12-06-2025 om 13:46 Topicstarter

Voor zover ik weet heeft hij zijn ouders niet over mij verteld. Zijn moeder vermoed alleen wat omdat hij de telefoon eens opnam in de auto waar zijn moeder bij zat toen ik belde. De reden dat de kinderen niet bij hem thuis komen is omdat ze hun leven hebben in de plaats waar hun ouderlijk huis staat (baantjes, vrienden, sport). De zoon heeft 3 keer bij zijn vader geslapen aangezien dat handiger was qua school aangezien de vader woont in de plek waar de zoon op school zit tegenwoordig. De eerste keer was de ex boos omdat de zoon bij vader ging slapen. Dat wou zij liever niet. Verder geen idee waarom ze het zo geregeld hebben. 

Even in Jip en Janneke taal, 'er is contact geweest' betekent dat dat jullie een affaire hadden tijdens zijn huwelijk? Vreemd gegaan? Vind ik wel een verschil maken. Waarschijnlijk durft hij dan jou geeneens voor te stellen aan familie, kinderen etc. Neemt niet weg dat het wel een zak hooi is dat hij er zo omheen draait en wel dingen toezegt die hij niet waarmaakt. 

Oog

Oog

12-06-2025 om 13:51

TO; de vragen hier over overlap etc. doen helemaal niet ter zake. Die mag je gewoon laten liggen in de hoek van sensatie/ nieuwsgierigheid/ superieure moraal.

Over je vriend ga ik heel eerlijk zijn: hij wil jou niet. Of tenminste, niet écht. Hij vindt jou waarschijnlijk leuk en lekker voor erbij, maar als je na twee jaar nog niet mag kennismaken met zijn ouders, vrienden en kinderen, dan is er wat aan de hand. En dan maakt het niet uit wat er precies aan de hand is, feit is dat hij jou niet wil introduceren bij zijn naasten.

TO, dat is een enorme rode vlag. Voor je eigenwaarde heb ik dan ook maar een advies en dat is hiermee stoppen. Iedereen verdient een partner die trots is op zijn geliefde; niet eentje die zich (om wat voor reden dan ook) voor je schaamt en je het liefste op afstand zet. Echt, hoe moeilijk het ook is, stop ermee. Ik ben ervan overtuigd dat je teleurgesteld gaat worden.

Het klinkt niet bepaald alsof vriend nou klaar is voor een nieuwe relatie. Daar kun je van alles van vinden, het is aan jou om dit in stand te houden of afstand te nemen of de relatie te verbreken. Maar als je contact met zijn kinderen gaat pushen verlies je. 

Als het niet is wat je zoekt, trek je conclusies en ga op zoek naar iemand die er wel voor je is.

Me2025 schreef op 12-06-2025 om 13:40:

Een wederkerige relatie is in mijn ogen een relatie waarin je beide er volledig mag zijn. Dus niet alleen hij in mijn leven, maar ik ook in zijn leven.

Ik snap je en ik zou het ook niet leuk vinden. Na 2 jaar mag het wel eens.

hoe lang heeft die overlap geduurd? Want als dat 1,5 jaar was, bijvoorbeeld, is hij dus pas een half jaar bij z'n ex weg. 

re OOg "TO; de vragen hier over overlap etc. doen helemaal niet ter zake. Die mag je gewoon laten liggen in de hoek van sensatie/ nieuwsgierigheid/ superieure moraal." 
Mwoah dat hoeft niet per se zo te zijn. Hoewel ik niet tot degenen behoor die er gevraagd heb, begrijp ik de vraag naar de overlap wel. Het kan immers heel goed zijn dat de kids iets hebben van 'oh om die vrouw heeft hij mama verlaten, ik hoef haar niet te zien hoor'

Me2025

Me2025

12-06-2025 om 14:34 Topicstarter

als de kinderen mij niet zouden willen zien vanwege een overlap - die niet bij hun bekend is maar ik begrijp dat ze niet gek zijn - zien als een probleem om mij te ontmoeten dan zal ik daar verdriet om hebben maar het accepteren. Het probleem ligt voor mij dat het voorstel vanuit vader richting kinderen en zijn ouders niet komt of ze mij willen ontmoeten. Ik zit nog een stap daarvoor 'te wachten' zeg maar.

Me2025 schreef op 12-06-2025 om 14:34:

als de kinderen mij niet zouden willen zien vanwege een overlap - die niet bij hun bekend is maar ik begrijp dat ze niet gek zijn - zien als een probleem om mij te ontmoeten dan zal ik daar verdriet om hebben maar het accepteren. Het probleem ligt voor mij dat het voorstel vanuit vader richting kinderen en zijn ouders niet komt of ze mij willen ontmoeten. Ik zit nog een stap daarvoor 'te wachten' zeg maar.

Maar (en ik vraag het nu voor de vierde keer) wat zegt hij daar zelf nou over? Of draait hij er steeds omheen? Op zich vind ik dat al zeer irritant in een relatie. 

Me2025

Me2025

12-06-2025 om 14:46 Topicstarter

Richting zijn kinderen dingen vertellen is het angst zegt hij. Mbt zijn ouders krijg ik 'ik ben het vergeten, niet meer aan gedacht'. 

Me2025

Me2025

12-06-2025 om 14:46 Topicstarter

Sorry dat ik je vraag over het hoofd heb gezien Lexus. Het is een hele goede vraag. 

Me2025 schreef op 12-06-2025 om 14:46:

Richting zijn kinderen dingen vertellen is het angst zegt hij. Mbt zijn ouders krijg ik 'ik ben het vergeten, niet meer aan gedacht'.

en dat al 2 jaar, dat geloof je zelf toch ook niet. 

Hij wil jou niet in de openbaarheid hebben, je bent leuk voor erbij ergens in de achtergrond maar verder niet. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.